GARANTIID JA TESTIMINE

Saidil weshop.ee mõistame akusid ja seda, et mõnikord ei tööta ka need nii, nagu ette nähtud. Kõigil meie müüdavatel akudel on pikendatud garantii, mis muudab akupoe turvaliseks ja mugavaks valikuks, olenemata sellest, kas ostate esimest korda, uuendate või lihtsalt asendate olemasoleva aku.

Nende paari sammuga saate aidata diagnoosida, kas meie garantiiosakond vajab teie akut testimist.

  1. Kontrollige, kas aku puutub sülearvutiga korralikult kokku.
  2. Paigaldage uus aku teise ühilduvasse sülearvutisse või kasutage uue aku laadimiseks teist ühilduvat originaaladapterit, et kontrollida, kas aku on korras või mitte.
  3. Proovige värskendada BOIS-i versiooni või muuta toitevalikuid.
  4. Proovige kontrollida, kas on mingeid programme, mis takistavad teie sülearvutil turul pakutavate akude kasutamist.

Palun paigaldage oma uus aku õigel viisil. Lahti ühendatud adapteriga sülearvuti kasutamine, kuni sülearvuti lülitub ise välja. Seejärel kasutage uue aku laadimiseks 24 tundi originaaladapterit. Palun korrake seda laadimis- ja tühjendusprotsessi mitu korda

Mõõtke laadimisaegu, et teada saada, kas see laeb piisavalt.
Vaadake laadijat ennast, kas see tundub olevat kuum.
Kas aku tundub pärast laadimist paistes/haiseb?
Kui olete ülaltoodut proovinud ja siiski tunnete, et soovite meiega ühendust võtta seoses aku testimiseks broneerimisega, aitab meie garantiiosakond teid selles hea meelega. Saatke meile e-kiri service@weshop.ee ja tehke järgmist.

Märkige üles oma ainulaadne garantii viitenumber, mida peate alles hoidma ja pakkuma pakkumist edaspidiseks kasutamiseks.
Kui teil on laadija, veenduge enne saatmist, et aku on täielikult laetud. See kiirendab protsessi ja võimaldab meil teie nõuet kiiremini hinnata.
Pakkige aku hoolikalt, unustades lisada oma kordumatu viitenumbri ja saatke:
Oodake, kuni me teiega ühendust võtame. Meie eesmärk on lasta teie akut testida kolme tööpäeva jooksul, kuid oodake kuni nädal, enne kui saame teiega ühendust võtta, kuna testimiseks võib vaja minna lisaaega.